Branding linguïstico: una propuesta metodológica para medir la marca del euskera

Ideoling. International Symposium on Language Ideologies and Attitudes.

Hizkuntzalari Euskaldunen VII. Topaketa: hizkuntzaren ikerketa gaur egun

Indarra: La fuerza de la traducción y la interpretación. XI Congreso de la Asociación Ibérica de Estudios de Traducción e Interpretación

I Congreso Internacional de Doctorado sobre Traducción

Diplôme universitaire “Kazetaritza Euskaraz”/ “Journalisme en langue basque”

Representations and Perceptions of the Collective Imaginary of Trikitixa in its Process of Rooting in Basque Popular Culture: 1889-1937

Curriculuma, botere-harremanak eta nazio-identitateak Euskal Herrian: zer (edo noren) ezagutza ikasten dugu eskolan?

Nacionalismos cotidianos y educación escolar: un estudio transfronterizo de los territorios del euskera

Vida mediática en la adolescencia. Valores, identidades y estereotipos en los medios sociales

Previous 1 2 3 4 5 6 … 37 Next
Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu, zure nabigazioa errazteko eta analisi estatistikoak egiteko. Informazio gehiago nahi baduzu, kontsultatu Cookie Politika.

Cookie konfigurazioa

Webgunea bisitatzerakoan informazioa gorde edo eskuratzen dugu nabigatzaileetik cookie-ak erabiliz. Atal honetan webgunean erabiltzen diren cookie mota desberdinen azalpenak ikus daitezke, eta ze cookie instalatzeko baimena eman edo ukatzen duzun kudeatzeko aukera ematen dizugu.


Cookie teknikoak:


Hirugarrenen cookieak: