Ikastegia:
Katixa Agirre Migelez
Katixa Agirre Migelez
Saila:
Campusa:
Telefonoa:
Posta elektronikoa:
Hizkuntzak:
Agirre Miguelez, K. (2021). La muerte de una nación. El antiwestern de Los Odiosos Ocho de Tarantino. In El otro oeste. Siete ensayos desde las fronteras del western (Vol. 1). Episkaia.
Agirre Miguelez, K. (2021). Streaming Minority Languages: The Case of Basque Language Cinema on Netflix. Comunicacion Y Sociedad = Communication & Society, 34(3), 103–115.
Castillo Aira, I., & Agirre Miguelez, K. (2020). Un monstruo en el sótano: maternidad, duelo e infanticidio en The Babadook. In M. Visa, M. C. Figuerola, & E. Briones (Eds.), La maternidad en la ficción contemporánea. Peter Lang AG. https://www.peterlang.com/view/9783034340885/html/ch20.xhtml
Fresneda Delgado, I., & Agirre Miguelez, K. (2018). Wychodząc z “baserri”. Queerowe kino baskijskie dzisiaj. Kwartalnik Filmowy, 101–102, 223–230. https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=706975
Agirre Miguelez, K., & Fresneda Delgado, I. (2018). Queerowe kino baskijskie. Kwartalnik Filmowy, 101–102(Wiosna-Lato 2018), 223–230. https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=706975
Agirre Miguelez, K. (2018). Are they terrorists or victims? Basque cinema, violence and memory. In J. Falkowska & K. Loska (Eds.), Conflict and Controversy in Small Cinemas (pp. 45–56). Peter Lang. https://doi.org/https://doi.org/10.3726/b14031
Agirre Miguelez, K. (2015). ‘I’d Rather Be Peggy than Betty’: Female Audience Responses to Mad Men. In H. Savigny & H. Warner (Eds.), The Politics of Being a Woman (pp. 135–153). Palgrave Macmillan UK. https://doi.org/10.1057/9781137384669_7
Martinez Martinez, J., Frances, M., Agirre Miguelez, K., & Manias-Muñoz, M. (2015). Zinegin Basque film festival: A non-existed audience revealed. Particip@tions : Journal of Audience and Reception Studies., 12(1), 725–738. http://www.participations.org/Volume 12/Issue 1/40.pdf
Agirre Miguelez, K., Iturrioz, J., Jiménez Uriarte, I., Ziga, I., & Fresneda Delgado, I. (2015). Vírgenes catódicas, putas recalcitrantes (K. Agirre Miguelez, J. Iturrioz, I. Jiménez Uriarte, I. Ziga, & I. Fresneda Delgado (eds.)). Txalaparta. http://www.txalaparta.eus/libro/9315/virgenes-catodicas,-putas-recalcitrantes/
Agirre Miguelez, K. (2015). Una noche en la oficina. Confesiones de dos almas postfeministas en Mad Men. In K. Agirre Miguelez, J. Iturriotz, I. Jiménez, & I. Ziga (Eds.), Vírgenes catódicas, putas recalcitrantes (pp. 167–208). Txalaparta. http://www.txalaparta.eus/libro/9315/virgenes-catodicas,-putas-recalcitrantes/
Agirre Miguelez, K. (2014). El Nuevo Hollywood y la posmodernidad: entre la subversión y el neoconservadurismo. Palabra Clave - Revista de Comunicación, 17(3), 645–671. https://doi.org/10.5294/pacla.2014.17.3.4
Agirre Miguelez, K. (2014). ‘Am I supposed to say how shocked I was?’ Audience responses to Mad Men. European Journal of Cultural Studies, 17(6), 631–646. https://doi.org/10.1177/1367549414544115
Agirre Miguelez, K. (2013). Post-feminist Representations of Pre-feminist Times: Mad Men, Nostalgia and Self-indulgence. In P. Drummond (Ed.), The London Film and Media Rearder (pp. 208–218). The London Simposium. www.thelondonfilmandmediaconference.com/
Agirre Miguelez, K. (2012). Una típica chica de los años cuarenta: parodia posmoderna y “lolitismo” en El hombre que nunca estuvo allí (2001). Infomagia, 6. https://www.academia.edu/2039533/Una_típica_chica_de_los_años_cuarenta_parodia_posmoderna_y_lolitismo_en_El_hombre_que_nunca_estuvo_allí_2001_
Agirre Miguelez, K. (2012). Lolita airada: girl power y venganza en Hard Candy (David Slade, 2005. Zer: Revista de Estudios de Comunicación = Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(33), 87–99. http://www.ehu.eus/zer/hemeroteca/pdfs/zer33-05-agirre.pdf
Agirre Miguelez, K. (2012). ‘ Whenever a man takes you to lunch around here’: Tracing post-feminist sensibility in Mad Men. Catalan Journal of Communication & Cultural Studies, 4(2), 155–170. https://doi.org/10.1386/cjcs.4.2.155_1
Agirre Miguelez, K. (2011). Mad Men, jakin eta gero denok jakintsu. In K. Agirre Miguelez & I. Jiménez Uriarte (Eds.), Nork esan zuen telebistak tontotu egiten duela? (pp. 21–56). Txalaparta. https://books.google.co.uk/books/about/Telezailak_Nork_esan_zuen_telebistak_ton.html?id=s_zMlArRcg4C&redir_esc=y
Agirre Miguelez, K. (2010). Lolita de Vladimir Nabokov: historia de una obsesión (fílmica). Alabe. Revista de Investigación Sobre Lectura y Escritura, 1, 1–15. https://doi.org/10.15645/Alabe.2010.1.5
de Miguel, C., Agirre Miguelez, K., & Ituarte, L. (2010). Spanish cinema through its women directors: 1995-2005. In M. L. Esteban & M. Amurrio (Eds.), Feminist Challenges in the Social Sciences Gender Studies in the Basque Country. (Center for, pp. 101–113). https://basque.unr.edu/docs/CR2.pdf
Agirre Miguelez, K. (2016). Are They Terrorists or Victims? Basque cinema, violence and memory. Conference: The 7th International Conference On Small Cinemas. https://www.academia.edu/37514166/Are_They_Terrorists_or_Victims_Basque_cinema_violence_and_memory
Agirre Miguelez, K. (2015). Memoria y verdad judicial: el caso de Lasa eta Zabala. In U. C. III (Ed.), Conference: El cine y la televisión en la España de la post-transición. https://www.academia.edu/19372969/Congreso_internacional_El_cine_y_la_televisión_en_la_España_de_la_post-transición_1979-1992_
Agirre Miguelez, K. (2015). Ander, or the (im)possibility of a Basque (national) cinema. Conference: Filming Locations: The Fabric of Culture, Myth & Identity in Small Cinema. http://www.filmfestivalresearch.org/index.php/cfp-small-cinema-filming-locations-malta-sept-2015/
Agirre Miguelez, K., Manias-Muñoz, M., Martinez Martinez, J., & Frances, M. (2014). Zinegin Basque film festival: a non-existent audience revealed. In C. for the M. Image (Ed.), Conference: Edinburgh International Film Audiences Conference. http://www.filmaudiencesconference.co.uk/
Agirre Miguelez, K. (2014). Mad Men: historia de un estudio de audiencia transnacional. In A. E. de I. de la Comunicación (Ed.), Conference: IV Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación. http://www.aeic2014bilbao.org/
Agirre Miguelez, K. (2012). Watching the bad old times: audience responses to Mad Men. In S. University (Ed.), Conference: Console-ing passions: XX International Conference on Television, Video, Audio, New Media, and Feminism. http://www.console-ingpassions.org/

NOR Ikerketa Taldea.
Ikertzaile nagusia: Josu Amezaga Albizu
Erakunde finantzailea: Department of Education, Universities and Research
Erreferentzia: IT1438-22
Hasiera data: 2022-01-01
Amaiera data: 2025-12-31
Emandako finantziazioa: 158.500
Ikerlariak: Bea Narbaiza Amillategi, Edorta Arana Arrieta, Eider Rodriguez Martín, Ekain Rojo Labaien, Estitxu Garai Artetxe, Patxi Azpillaga Goenaga, Graxi Irigarai, Iñigo Beitia Zabala, Josu Amezaga Albizu, Josu Martinez Martinez, Katixa Agirre Migelez, Libe Mimenza Castillo, Agurtzane Elordui Urkiza, Miren Artetxe Sarasola, Ramón Zallo Elguezabal, Samara Velte Moran, Ainara Santamaria Barinagarrementeria, Marijo Deogracias Horrillo, Oihana Iguaran Barandiaran, Ander Goikoetxea Perez, Jokin Aiestaran Etxabe, Hibai Castro Egia, Gontzal Carrasco Cobo
Izaera: Deialdi lehiakorretako proiektuak

XVIII International Conference On Minority Languages.
Ikertzaile nagusia: Edorta Arana Arrieta
Erakunde finantzailea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerkuntza Saila, UPV/EHU
Erreferentzia: RC_2021_1_0005, OC20/06
Hasiera data: 2020-04-24
Amaiera data: 0001-01-01
Emandako finantziazioa: 16000
Ikerlariak: Patxi Azpillaga Goenaga, Bea Narbaiza Amillategi, Eider Rodríguez Martín, Estitxu Garai Artetxe, Iñigo Beitia Zabala, Josu Amezaga Albizu, Katixa Agirre Migélez , Miren Artetxe Sarasola, Agurtzane Elordui Urkiza, Miren Manias Muñoz, Libe Mimenza Castillo, Hibai Castro Egia
Izaera: Deialdi lehiakorretako proiektuak

Nor Ikerketa Taldea.
Ikertzaile nagusia: Josu Amezaga Albizu
Erakunde finantzailea: Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerkuntza Saila
Erreferentzia: IT881-16
Hasiera data: 2016-01-01
Amaiera data: 2021-12-31
Emandako finantziazioa: 116469
Ikerlariak: Bea Narbaiza Amillategi, Edorta Arana Arrieta, Eider Rodriguez Martín, Ekain Rojo Labaien, Estitxu Garai Artetxe, Patxi Azpillaga Goenaga, Graxi Irigarai, Iñigo Beitia Zabala, Josu Amezaga Albizu, Josu Martinez Martinez, Katixa Agirre Migelez, Libe Mimenza Castillo, Agurtzane Elordui Urkiza, Miren Artetxe Sarasola, Naia Laka Arrizubieta, Ramón Zallo Elguezabal, Samara Velte Moran, Ainara Santamaria Barinagarrementeria, Gorka Salces Alcalde, Marijo Deogracias Horrillo, Oihana Iguaran Barandiaran, Vafali Ansarov, Ion Andoni Del Amo Castro, Koldo Díaz Bizkarguenaga, Miren Manías Muñoz, Amaia Nerekan Umaran
Izaera: Deialdi lehiakorretako proiektuak

Transmedia Edukien Sorrera, Ekoizpena Eta Erabilera.
Ikertzaile nagusia: Edorta Arana Arrieta
Erakunde finantzailea: UPV/EHU, Tabakalera, EITB
Erreferentzia: US11/16
Hasiera data: 2011-11-10
Amaiera data: 2013-12-31
Emandako finantziazioa: 28000
Ikerlariak: Josu Amezaga Albizu, Katixa Agirre Migélez, Rosa Martín Sabaris, Bea Narbaiza Amillategi, Patxi Azpillaga Goenaga, Maria Angeles Gonzalez Abrisketa, Libe Mimenza Castillo
Izaera: Deialdi lehiakorretako proiektuak
Ikerlaria: Katixa Agirre Migélez
Erakundea: University Of East Anglia
Herria: Norwich
Herrialdea: UnitedKingdom
Hasiera data: 2011-10-01
Amaiera data: 2012-12-31
Proiektuaren izena: Audience Research on Mad Men
Erakunde finantzailea: Eusko Jaurlaritza
Erakunde finantzailea: Eusko Jaurlaritza
Ikerlaria: Katixa Agirre Migélez
Erakundea: Queen Mary, University Of London
Herria: London
Herrialdea: UnitedKingdom
Hasiera data: 2011-01-31
Amaiera data: 2011-09-30
Proiektuaren izena: Mad Men and postfeminism
Erakunde finantzailea: Eusko Jaurlaritza
Erakunde finantzailea: Eusko Jaurlaritza

Katixa Agirreren “Zinema festa bat da” plazaratu dute Euskadiko Filmategiak, Donostia Kulturak eta Donostia Zinemaldiak
Ikerlariak:
- Katixa Agirre Migelez
Hedabideak:
- Donostiako Zinemaldia - https://www.sansebastianfestival.com/2022/berriak/1/20578/eu
Data: 2022/11/22